Call Center munkatárs
Miben számítunk Rád?
Lakossági és vállalati ügyfelek bejövő hívásainak és írásban érkező megkereséseinek professzionális kezelése; Kimenő hívások indítása; A bank termékeivel, szolgáltatásaival vagy eljárásaival, valamint az esetlegesen felmerülő problémákkal kapcsolatos kérdések megválaszolása; Banki termékek értékesítése; Levelek, tájékoztató anyagok és egyéb dokumentumok megküldése az ügyfelek számára.Mitől leszel sikeres pályázó?
Legalább középfokú végzettség; Aktív angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt; Megbízható, felelősségteljes, csapatban történő munkavégzés; Terhelhetőség, rugalmasság, jó problémamegoldó képesség; Kiváló kommunikációs képesség; Ügyfélközpontú szemlélet, segítőkész, kedves, nyitott személyiség; Precizitás, önállóság; Felhasználói szintű számítógép kezelési ismeret.Előnyként értékeljük:
Call Centerben és/vagy banki környezetben szerzett munkatapasztalat; Aktív társadalmi szerepvállalás; Elkötelezettség a fenntarthatóság, a tudatosság és felelős gondolkodásmód iránt.Mit érdemes tudnod a MagNet Bankról?
Több mint 25 éve működünk nyereségesen 100%-ig magyar magántulajdonban lévő kereskedelmi bankként. A hazai bankpiacon - egyedülálló módon - közösségi bankként vagyunk jelen, a nemzetközi értékalapú bankokhoz (GABV) tartozunk. 2019-ben elnyertük az Év Társadalmilag Felelős Bankja örökös díjat a Mastercard Év Bankja versenyen.Amit kínálunk:
Barátságos légkör, elkötelezett, fiatalos csapat; Kellemes és kulturált munkakörnyezet, változatos munkakör; Belvárosi munkavégzési helyszín (1062, Andrássy út 98.) Határozatlan idejű munkaszerződés, 3 hónapos próbaidővel; Cafetéria; Egészség- és életbiztosítás; Értékközösség és felelős pénzügyi szemlélet; A tevékenység átfogó gyakorlása, komplexitás.